2024年6月28日金曜日

One of the best examples of fierce enemies becoming good friends in history.

 Sep. 30, 2022  08:07 am JST

Posted in: Japanese, German air forces to further enhance defense cooperation  See in context

Mr Kipling

Japan and Germany have some history of "military cooperation". Not always good.

One of the best examples of fierce enemies becoming good friends in history.

石破茂 総裁選決選投票前演説

もういまから60年も前のことになります。夏休みでした。地元の神社で夏祭りがありました。いまほど豊かではなかったけれど、そこには大勢の人の笑顔がありました。今ほど豊かではなかったかもしれないけれど、大勢の人が幸せそうでした。もう一度そういう日本を取り戻したい。互いが悪口を言い合った...